poniedziałek, 5 czerwca 2017

Amigurumi, dokładne samouczki krok po kroku :)

Moim ulubionym rękodziełem jest szydełkowanie, do tej pory z radością tworzyłam prace z cienkich kordonków i cieniutkich szydełek - jeden z dokładnych moich opisów i schematu na szydełku znajdziecie - 
Choinka na szydełku 3D - Klik
Postanowiłam że zacznę zabawę z większymi szydełkami i grubszymi włóczkami. Zachwyciły mnie niektóre zabawki na szydełku tzw. amigurumi (w poprzednim poście macie link do ponad 130 wzorów na takie maskotki). Jednak sam schemat, czy opis to nie wszystko, bo każda robótka szydełkowa jest unikatowa i zupełnie indywidualna. Sama jak szydełkuję swoje aniołki - Klik, to każdy jest nieco inny i ma swój charakter.
Szukając w internecie szczegółów na temat maskotek amigurumi, trafiłam na naprawdę bardzo dobrego bloga, z którego na pewno nauczysz się jak szydełkować takie urocze zabawki.

Link do tego bloga - KLIK 



W darmowych poradnikach Kristi znajdziesz dokładnie wszystko, co jest niezbędne do wyszydełkowania maskotki, czyli:

czyli szydełkowe terminy, rozmiary szydełek - wykresy porównawcze, jak dobrać odpowiednie szydełko do danej włóczki oraz, co to znaczy szydełkowanie w przednie oczko czy tylko z tyłu.

tutaj vademecum amigurumi, czyli jak zacząć, jak dobrać włóczkę i akcesoria, jak dodawać oczka aby było to niewidoczne, jak odejmować oczka, aby było to estetyczne, jak zakończyć otwarty i zamkniętą część robótki, jak łączyć poszczególne elementy...

w tej części poradników dowiesz się jak zrobić owal na szydełku, jak łączyć i zmieniać kolorowe włóczki i wiele innych przydatnych wiadomości :)

Prawie wszystkie praktyczne samouczki oprócz opisu i zdjęć, opatrzone są również filmikami - więc naprawdę warto tu zaglądnąć i czerpać wiedzę :)

Foto i video tutoriale: nauczyć się szydełkować amigurumi zabawki // Kristi Tullus (sidrun.spire.ee)
  --------------
Dziękuję i zapraszam :)


2 komentarze:

  1. Witam zaczęłam uczyć się podstaw szydełkowania i waszą strona jest mi bardzo pomocna ,bardzo, bardzo dziękuję że jesteście, pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowe posty Starsze posty Strona główna