sobota, 11 marca 2017

Jajka na szydełku - 15 wzorów i schematów

Piękne szydełkowe ozdoby wielkanocne możemy wykonać sami. Wystarczy nauczyć się kilku szydełkowych splotów, aby powstały ozdoby. W załącznikach na schematach przedstawionych jest kilka wzorów ja koszulki na jajka. Warto nauczyć się szydełkować dla siebie i dla innych :)












Źródło: get.google.com/Urszula Niziołek
get.google.com/albumarchive/
Pod linkiem źródłowym, znajduje się więcej wzorów i schematów.
pin




Źródło: aniolyanielki.blogspot.com/Dorota Białek
Kurska na szydełku, kokoszka - KLIK


Pod linkiem źródłowym, znajduje się więcej wzorów i schematów.
Jeszcze więcje wzorów można znaleźć TU, TU, TU, TUTU i TU :)
--------------
Dziękuję i zapraszam :)


4 komentarze:

  1. W tym roku jeszcze nie robiłam jajek, skorzystam z tych wzorów, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie, ale wyjęłam już moje stare sprawdzone wzory :)

      Usuń
  2. Piękne jajka takie pisanki każdy chciałby mieć.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowe posty Starsze posty Strona główna